Oferta pracy: Pracownik biurowy ds. wsparcia sprzedaży
Polskie Centrum Certyfikacji i Badań Jakości sp. z o. o.
Opis stanowiska pracy
Praca zdalna polegająca na umawianiu spotkań z danego powiatu, wysyłanie ofert sprzedażowych z branży fotowoltaiki, pomp ciepła oraz ich certyfikacji. Praca z klientami z danego powiatu.
Wymagania ? wykształcenie minimum średnie, dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietu Office (warunek konieczny), komputer z dostępem do internetu. Mile widziany status ucznia/studenta zaocznego, ale nie jest to warunek konieczny. Prosimy o wysłanie CV na adres mailowy: kariera@pccibj.pl z nazwą miasta w tytule. Bez tego aplikacja nie będzie rozpatrywana. Praca w godz. 8-21.
Numer oferty: 25/0248
Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Wieruszowie
Zgłoś błąd w ofercie pracy
Wymagania
biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wykształcenie
średnie ogólnokształcące
Wieruszów,
ul. 1
22 602 26 65
kariera@pccibj.pl
Dodatkowe informacje
Data dodania: 2025-07-21
Data ważności: 2025-08-29
Rozpoczęcie pracy: 2025-09-01